Η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού στο Σχολείο μας...
5 Οκτωβρίου 2015 θεματικός άξονας: «Σχολικός Αθλητισμός –
Συμμετέχω και μαθαίνω τα Ολυμπιακά Ιδεώδη μέσα από τα Ολυμπιακά και τα
Παραολυμπιακά Αθλήματα».
Αθλητικές δραστηριότητες, κινητικές δραστηριότητες, παιχνίδια, , αθλήματα κλπ. ανάλογα με την ηλικία των μαθητών/τριών και τις υποδομές του σχολείου διοργάνωσε η γυμνάστρια με τη βοήθεια όλων των συναδέλφων. Ο τρόπος οργάνωσης διασφάλισε τη συμμετοχή του συνόλου των μαθητών/τριών, τόσο στις δραστηριότητες όσο και στην οργάνωση τόσο των αθλητικών, όσο και των υπολοίπων εκδηλώσεων. Οι δράσεις της ημέρας αυτής προσπάθησαν να αναδείξουν την κοινωνική διάσταση, τη φιλοσοφία και τη δυναμική του Σχολικού Αθλητισμού.
Οι δράσεις που έλαβαν χώρα περιελάμβαναν:
Προετοιμασία κατά τάξη με χειροτεχνίες , πληροφορίες και αναρτήσεις στον κοινόχρηστο χώρο του σχολείου
Προβολή της; ταινίας κινουμένων σχεδίων "Η Ολυμπιαδα των ζώων "
Επεξεργασία και συζήτηση για την έννοια του Ολυμπισμού, τα ιδεώδη και τις αξίες του, καθώς τα Ολυμπιακά και Παραολυμπιακά αθλήματα
Καλλιτεχνική – εικαστική – δημιουργία με συναφή θεματολογία (π.χ. δημιουργία αφίσας, πανό, κολάζ κλπ.).
Αθλητικές δραστηριότητες, κινητικές δραστηριότητες, παιχνίδια, , αθλήματα κλπ. ανάλογα με την ηλικία των μαθητών/τριών και τις υποδομές του σχολείου διοργάνωσε η γυμνάστρια με τη βοήθεια όλων των συναδέλφων. Ο τρόπος οργάνωσης διασφάλισε τη συμμετοχή του συνόλου των μαθητών/τριών, τόσο στις δραστηριότητες όσο και στην οργάνωση τόσο των αθλητικών, όσο και των υπολοίπων εκδηλώσεων. Οι δράσεις της ημέρας αυτής προσπάθησαν να αναδείξουν την κοινωνική διάσταση, τη φιλοσοφία και τη δυναμική του Σχολικού Αθλητισμού.
Οι δράσεις που έλαβαν χώρα περιελάμβαναν:
Προετοιμασία κατά τάξη με χειροτεχνίες , πληροφορίες και αναρτήσεις στον κοινόχρηστο χώρο του σχολείου
Προβολή της; ταινίας κινουμένων σχεδίων "Η Ολυμπιαδα των ζώων "
Επεξεργασία και συζήτηση για την έννοια του Ολυμπισμού, τα ιδεώδη και τις αξίες του, καθώς τα Ολυμπιακά και Παραολυμπιακά αθλήματα
Καλλιτεχνική – εικαστική – δημιουργία με συναφή θεματολογία (π.χ. δημιουργία αφίσας, πανό, κολάζ κλπ.).
Οι παραπάνω δράσεις υλοποιήθηκαν, κυλιόμενα καθ’ όλη τη διάρκεια του
ωραρίου, από όλη τη σχολική κοινότητα, με τη συμμετοχή του συνόλου των
μαθητών και των εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας, μετά από κατάλληλο
σχεδιασμό και προετοιμασία.
Πηγή: