Απαντώντας σε δημοσιεύματα εφημερίδων του τοπικού τύπου για διαμαρτυρίες
και παράπονα σχετικά με λογαριασμούς ρεύματος στον οικισμό Μαΐστρου του
Δήμου Αλεξανδρούπολης ο ΔΕΔΔΗΕ/Περιοχή Αλεξανδρούπολης διευκρινίζει τα
παρακάτω:
1. Κατά την προγραμματισμένη τετραμηνιαία καταμέτρηση του Οκτωβρίου 2015 στον οικισμό Μαΐστρου δεν ελήφθησαν από τα εντεταλμένα όργανα του ΔΕΔΔΗΕ (εργολάβος καταμέτρησης) οι πραγματικές ενδείξεις ορισμένων μετρητών χρηστών, με αποτέλεσμα να εκδοθούν από τους προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας λογαριασμοί που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.
2. Το πρόβλημα εντοπίστηκε εκ των υστέρων και έγιναν οι διορθωτικές κινήσεις (μεταξύ των οποίων και απομάκρυνση προσωπικού του εργολάβου), ώστε να μην επαναληφθεί στο μέλλον.
3. Κατά την προγραμματισμένη τετραμηνιαία καταμέτρηση του Φεβρουαρίου 2015 στον ίδιο οικισμό ελήφθησαν οι σωστές πλέον ενδείξεις και εκδόθηκαν από τους προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας λογαριασμοί, που ουσιαστικά έχουν και καταναλώσεις του προηγουμένου τετραμήνου (Ιούλιος – Οκτώβριος 2015). Έτσι εκδόθηκαν οι λογαριασμοί, που προκάλεσαν τις εύλογες διαμαρτυρίες των χρηστών (πελατών).
4. Ο ΔΕΔΔΗΕ έχει έρθει σε συνεννόηση με τους προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας και γίνονται αναθεωρήσεις των υπόψη λογαριασμών για όσους εκ των οικιακών χρηστών θεωρούν ότι οι εκκαθαριστικοί λογαριασμοί για το τετράμηνο, Ιούλιος 2015 – Οκτώβριος 2015, δεν ανταποκρίνονται στην πραγματική τους κατανάλωση. Οι χρήστες μπορούν να απευθύνονται στα γραφεία εξυπηρέτησης του ΔΕΔΔΗΕ Αλεξανδρούπολης (Καποδιστρίου 24) καθημερινά από τις 08:00 έως και τις 14:00, προκειμένου να ελέγχονται οι καταναλώσεις. Σε όσες περιπτώσεις διαπιστωθούν λάθη θα αναθεωρούνται οι καταναλώσεις και θα εκδίδονται νέοι λογαριασμοί. Για τους υπόλοιπους χρηστές πλην των οικιακών δεν τίθεται θέμα αναθεώρησης.
5. Ζητούμε συγνώμη από τους χρήστες για την ταλαιπωρία που υπέστησαν και θα καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να μην δημιουργηθούν στο μέλλον παρόμοιες καταστάσεις. 10 Μαρτίου 2016
Δ.Ε.Δ.Δ.Η.Ε. Α.Ε
Περιοχή Αλεξανδρούπολης
1. Κατά την προγραμματισμένη τετραμηνιαία καταμέτρηση του Οκτωβρίου 2015 στον οικισμό Μαΐστρου δεν ελήφθησαν από τα εντεταλμένα όργανα του ΔΕΔΔΗΕ (εργολάβος καταμέτρησης) οι πραγματικές ενδείξεις ορισμένων μετρητών χρηστών, με αποτέλεσμα να εκδοθούν από τους προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας λογαριασμοί που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.
2. Το πρόβλημα εντοπίστηκε εκ των υστέρων και έγιναν οι διορθωτικές κινήσεις (μεταξύ των οποίων και απομάκρυνση προσωπικού του εργολάβου), ώστε να μην επαναληφθεί στο μέλλον.
3. Κατά την προγραμματισμένη τετραμηνιαία καταμέτρηση του Φεβρουαρίου 2015 στον ίδιο οικισμό ελήφθησαν οι σωστές πλέον ενδείξεις και εκδόθηκαν από τους προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας λογαριασμοί, που ουσιαστικά έχουν και καταναλώσεις του προηγουμένου τετραμήνου (Ιούλιος – Οκτώβριος 2015). Έτσι εκδόθηκαν οι λογαριασμοί, που προκάλεσαν τις εύλογες διαμαρτυρίες των χρηστών (πελατών).
4. Ο ΔΕΔΔΗΕ έχει έρθει σε συνεννόηση με τους προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας και γίνονται αναθεωρήσεις των υπόψη λογαριασμών για όσους εκ των οικιακών χρηστών θεωρούν ότι οι εκκαθαριστικοί λογαριασμοί για το τετράμηνο, Ιούλιος 2015 – Οκτώβριος 2015, δεν ανταποκρίνονται στην πραγματική τους κατανάλωση. Οι χρήστες μπορούν να απευθύνονται στα γραφεία εξυπηρέτησης του ΔΕΔΔΗΕ Αλεξανδρούπολης (Καποδιστρίου 24) καθημερινά από τις 08:00 έως και τις 14:00, προκειμένου να ελέγχονται οι καταναλώσεις. Σε όσες περιπτώσεις διαπιστωθούν λάθη θα αναθεωρούνται οι καταναλώσεις και θα εκδίδονται νέοι λογαριασμοί. Για τους υπόλοιπους χρηστές πλην των οικιακών δεν τίθεται θέμα αναθεώρησης.
5. Ζητούμε συγνώμη από τους χρήστες για την ταλαιπωρία που υπέστησαν και θα καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να μην δημιουργηθούν στο μέλλον παρόμοιες καταστάσεις. 10 Μαρτίου 2016
Δ.Ε.Δ.Δ.Η.Ε. Α.Ε
Περιοχή Αλεξανδρούπολης